21 August 2007

Travellingbie : Berjaya Georgetown Hotel1-Stop Midlands Park, Jalan Burmah, 10350 Penang, Malaysia

How to get there?- By Taxi from International Airport Bayan Lepas - rate = RM38.00. It takes about 1/2 hour to reach the hotel if there is no traffic jam- 1/2 from Butterworth Railway StationHotel bersebelahan dengan shopping complex 1-Stop Midland.

Senang la nanti nak carik barang walaupun tak sehebat Perangin Mall…Keadaan bilik hotel ok la walaupun agak sempit…tetapi agak sedikit usang berbanding dengan Hotel Berjaya KL…

Bilik air agak sempit dan kurang selesa untuk 2 orang....

Makanan – agak mengenyangkan…supper malam dihidangkan dengan Roti Benggali dan kari kambing…makan kaw-kawMakanan hari-hari quite OK…tapi kalau dah duduk lama di hotel memang jemu jugak dengan makanan di hotel nie
Environment dan Hospitality – layanan dan perkhidmatan agak memuaskan walaupun barang-barang yang diminta dari housekeeper especially seterika agak buruk dan bolehlah disedekahkan kepada fakir miskin atau orang yang memerlukan.takkan hotel se prestige Hotel Berjaya tak mampu nak beli seterika yang baru…perkhidmatan hotel perlu memuaskan hati pelanggan…especially bab-bab perkhidmatan dan makanan supaya pelanggan tidak lari.

Perkhidmatan-perkhidmatan yang lain seperti SPA, Sauna, Gym dan yang lain tak sempat nak menjenguk…disebabkan kekangan masa.

Overall - okla jugak...especially ada shopping complex kat sebelah hotel.

Bagi yang ingin mencari DVD Movie yang murah boleh dapatkan di MIdland 1-Stop Shopping Complex.

Tapi bagi yang ingin duduk di tengah-tengah bandar, saya cadangkan anda duduk di hotel lain.

No comments: